Friday 8 January 2016

Winter Layout from Guest Designer- Agata Seńko

Witajcie!
Dzisiaj chcielibyśmy Wam pokazać drugi projekt od Agaty Seńko. Agata przygotowała piękny layout na papierach Winter Tales. 

Hello!
Today we'd like to show you the second project from Agata Seńko. Agata made a beautiful layout with Winter Tales collection!

***

Agata Seńko


Praca zimowa z zimowym zdjęciem, które długo czekało na właściwą oprawę. 
A winter project with a winter picture which has waited long to be used. 


Moje LO to wielki bałagan, wiele chlapania i psikania mgiełkami, przeplatane mikką, żwirkiem i mikrokulkami. 
My layout is a one big mess full of splashing, misting, mikka flakes, grits and microbeads. 



Użyłam mojego ulubionego czarnego gesso, aby nadać mocne akcenty w pracy. 
I used black gesso to give my project some accents. 


Gotowe kwiaty w kolorze różowym popsikałam kolorem Chalk Yellow Amber i pochlapałam Chalk Dirty Pink. Dzięki temu kwiaty nabrały żywego koloru i świetnie kontrastują z pozostałymi kolorami pracy. 
Pink Flowers were misted with Chalk Yellow Amber and splashed with Chalk Dirty Pink. Thanks to that they're vivid and match perfectly to other elements of my project. 


Mam nadzieję, że podoba się Wam końcowy efekt.
I hope you like the final effect. 


Agata użyła / Agata used:


***

Oczywiście, że nam się podoba! Czekamy na więcej! :) 
Of course we do! And we wait for more! :) 

1 comment: