Tuesday 26 January 2016

Canvas by Olga Heldwein

Hej dziś przychodzę do was z blejtramikiem, który przygotowałam w trakcie Artist Live. Na zdjęciu ja i Gosia S. w oprawie materiałów z 13arts. Kolory zupełnie nie moje, ale chyba od tej zimy mi się takich wiosennych zachciało.
Do przygotowania tła użyłam farbek METALLIC! które co prawda są akrylowe, ale można ich używać podobnie jak akwareli żeby osiągnąć permanentne plamy koloru. Wystarczy nakładać je z dużą ilością wody i podsuszyć nagrzewnicą.
Jeśli chcecie zobaczyć jak powstawała ta praca krok po kroku zapraszam do obejrzenia filmików na kanale Artist Live ( TU , TU i TU ) a na końcu posta znajdziecie pełną liste uzytych materiałów ze sklepu 13 arts !


Hello!
Today I'm coming with my aquarelle background canvas that I created during Artists Live show lately. In the picture: me and one of my best friends <3.
Colors and style are totally off my comfort zone but I want spring so badly and so much !
To prepare this background i use METALLIC! paints. Yep, I know they are acrylic but you can use them with lots of water and crate permanent aquarelle stains - it's an open option to layer your colors. When it's dry they will bleed but only a little bit, not mix all together in one muddy stain.
If you want to check out creative process you can do it HERE HERE and HERE ( yep, 3 parts... i had some technical issues) and at the end of this post full supply list for this work








Product list:







1 comment: