Tuesday 2 August 2016

An Altered Tea Can by Marta Debicka


Witajcie!
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać co zrobiłam ze starej puszki po herbacie. Alterowanie przedmiotów z produktami 13arts jest bardzo proste. 

Hello!
Today I'd like to show you what I made with an old tea can. Altering things with 13arts products is very easy! 



Wystarczy pokryć daną rzecz białym lub czarnym gesso, przykleić ozdoby przy użyciu gel medium, a następnie ozdobić perłowymi pigmentami i płynnym medium. Czy wiedzieliście, że ostatnio do oferty weszło 4 nowych kolorów? Ja w swojej pracy użyłam czarnego, który jest idealny do cieniowania. 

You just have to cover your object with with white or black gesso, stick your embellishments with gel medium and then decorate them with pearl powders and liquid medium. Did you know that there are four new colors of Pearl Powders? I used black in my project. It's perfect to make shades. 


Chciałam nadać puszce nieco postarzony, vintagowy wygląd. 
I wanted to give it a little distressed, vintage look.



Teraz mam użyteczny pojemnik na swoje przydasie :) 
Now I have a useful container for my scrapbooking things :) 

Użyłam / I used:

Mist: Sky Blue






4 comments:

  1. Marta - how beautiful! Your altered can has lovely colors and textures!

    ReplyDelete
  2. Bardzo mi się podobają kolory. W jaki sposób nakładałaś pigment? Mieszałaś z jakimś preparatem?

    ReplyDelete
  3. Amazing work Marta!!! Really beautiful!!!

    ReplyDelete
  4. Amazing work Marta!!! Really beautiful!!!

    ReplyDelete