Friday 19 August 2016

A wedding box by Dawid

Ostatnio miałem do zrobienia w prezencie ślubnym skrzynkę na wino. Bazę stanowiło gotowe pudełko w kolorze czarnym. Zacząłem więc od malowania białym gesso aż zakryłem oryginalny kolor.

Last time I had to make a wedding gift - a box for wine. I received a box in black colour. I started then from painting it with white gesso until I cover all black surfaces.




Na pudełku stworzyłem kompozycję z kwiatów z dodatkiem mgiełki w kolorze różowym.

On the box I created a flower composition and I added a little bit pink mist.



Użyłem: / I used:



3 comments:

  1. Gorgeous! I have been wondering about the best way I could use my large fabric flower in a project, and this is the best design I have seen! Wonderful art!

    ReplyDelete
  2. Wowww jestem oczarowana! Elegancko i nietuzinkowo😊 gratuluję pomysłu i pozdrawiam cieplutko 😊

    ReplyDelete