Wednesday 11 September 2019

Layout with Under the stars collection by Aida


Hi everyone, the summer and holidays season is almost over, but we can always keep our memories and frame them on our scrapbooking layouts. I know that some people find it unpractical, hard to keep, but after so many years I just love making them and this is still my favorite form of art. I love to freeze at least some moments in time on my layouts, make them special. Big surface lets me enjoy my creative process. And you can keep them in albums, put them in frames or just keep them in boxes and look at them form time to time.
Today I have a photo of my son in front of Buckingham Palace, so I couldn't resist to add some Glitter ink even though it is a boy page;) 

Cześć wszystkim, sezon letni i wakacyjny dobiega końca, ale możemy zachować na dłużej nasze wspomnienia i przelać je na papier. Wiem, że niektórym ludziom duże strony ze zdjęciami wydają się niepraktyczne, ale ja po tylu latach nadal uwielbiam je robić i jest to wciąż moja ulubiona forma tworzenia. Uwielbiam w tym to, że mogę zatrzymać co najmniej kilka chwil z naszego życia i nadać im specjalne znaczenie. Duża powierzchnia pozwala mi się wyżyć artystycznie. A layouty można przechowywać w albumach, zawiesić w ramce lub po prostu przechowywać w pudełkach i od czasu do czasu je przeglądać:).

Dzisiaj mam zdjęcie mojego syna przed Pałacem Buckingham, więc nie mogłam się oprzeć, aby dodać trochę brokatowego tuszu, mimo, że jest to layout chłopięcy;)





I used:




No comments:

Post a Comment