Wednesday 16 November 2016

Świąteczne kartki / Christmas Cards by Marta Dębicka


Witajcie! 
Czy to już czas na tworzenie świątecznych kartek? Ja już kilka zrobiłam :) Dzisiaj chciałabym Wam pokazać, że Winter Tales to świetna kolekcja do świątecznego craftowania, a 13arts ma mnóstwo pięknych ozdób, które sprawią, że będzie jeszcze przyjemniejsze. 

Hello!
Is it the time to make Christmas cards? I made some :) Today I'd like to show you that Winter Tales collection is the best collection for Christmas crafting and 13arts has so many beautiful goodies to play with! 


Jak już zaczęłam, to nie mogłam poprzestać na jednej :) 
Well, when I made one I couldn't stop :)


Więc dorobiłam bliźniaczą kartkę...
So here's its twin sister...


Później znalazłam w swoich zasobach obrazek uroczego Pana Pierniczka... 
And then I found a picture with a cute little gingerbread man...


I Mikołaja...
And with Santa...


i ostatnia:
and the last one:


Zapraszam Was również na moje kanały społecznościowe, gdzie znajdziecie więcej prac z produktami 13arts :) Facebook / Instagram

If you'd like to see more projects which I made with 13arts' goodies follow me on: 


Produkty, których użyłam / Products I used:

Papiery / Papers : 

Ozdoby / Adornments :

Inne / Other:




2 comments: