Tuesday 11 August 2015

A pink layout by Marta

Hello!
Today I would like to show you my layout. This time I decided to use some shades of pink and violet and many flowers. 

Witajcie! 
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać mój layout. Tym razem postawiłam na odcienie różu i fioletu oraz sporo kwiatów. 


In 13@rts store you can find nice stencils. Buying one you can have many patterns. 
W sklepie 13@arts znajdziecie ładne maski. Kupując jedną, możecie mieć wiele wzorów. 


I died flowers with Fuchsia mist and then covered them with gesso. In the background you can also see some mika flakes mixed with gel medium.
Pofarbowałam kwiaty mgiełką Fuchsia, a potem pokryłam je gessoW tle możecie także zobaczyć płatki miki wymieszane z gel medium.


The chipboards are covered with Black SPLASH Ink
Tekturki zostały pokryte czarnym SPLASHem


Products which I used / Produkty, których użyłam:




No comments:

Post a Comment