Monday 22 June 2015

Layout "La vie est belle" and video tutorial by Maryse Jolin


Hello everyone !!

Today I come to share a small creation that I had a lot of fun to make. 
I used the wonderful water paints and different mits of Ayeeda, they are just great, I love them !!
I made also a tutorial video on my page. 
I hope you will enjoy.


Bonjour tous le monde !!  

Aujourd'hui je viens vous partagez une petite création à laquelle j'ai eu beaucoup de plaisir à la confectionner.  J'ai utilisé les merveilleuses peintures à l'eau et différents vaporisateurs d'Ayeeda, ils sont tout simplement génials, je les adorent !! 
 J'ai aussi réalisé un vidéo tutoriel de ma page.  J'espère que ça va vous plaire.


And my creation.
Et voici ma création.


Some details.
De plus près.



My video tutorial.
Mon vidéo tutoriel.

Products 13@rts used:

paper color basic raspberry / starlight pegasus
white and black gesso
paint matte caramel / metallic pink
ink splash turquoise
mist pearl scarlet - turquoise
mist chalk fuchsia
gel medium matte
powder 3D natural mika flakes
glass filler microspheres
stencil - mental vaction tattered grid
embellisment elegy ScrapBerry's
flower cherry blossom ScrapBerry's
embellisment rose garden ScrapBerry's 


 Thank you and see you soon !!
Merci et à très bientôt !!


14 comments:

  1. your Layout is incredible!!!! :) Love the colours :) Wonderful <3 <3

    ReplyDelete
  2. Gorgeous layout!!! LOVE the mosaic background!!!

    ReplyDelete
  3. Awesome project, falulous talent Thanks for sharring ! Bravo Maryse tu nous éblouis à tout coup !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Toujours aussi gentille Carole .... Meeeerci !!

      Delete
  4. Je l'adore. Elle est très belle. Très bon tutoriel. Johanne Lacombe

    ReplyDelete
    Replies
    1. C'est bien gentil famillemarleau.... merci beaucoup !!

      Delete
  5. Wow wow wow!!!!!!! Fabulous!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merci beaucoup Joséphine d'avoir pris deux minutes, pour venir ici.... Pour faire ton bon commentaire. :)))

      Delete