Sunday 5 April 2020

Biurko alchemika / The Alchemist's desk




Cześć,
Na dzisiejszą inspirację przygotowałam małą, ale mocno błyszczącą kompozycję. Biurko alchemika, który poza zegarem odliczającym czas ma także czaszkę, odstraszającą zło.
Na HDFowy baner nałożyłam wzór przez maskę i przykleiłam poszczególne elementy z żywicy. Całość pokryłam czarnym gesso a po jego wysuszeniu zabrałam się do wydobywania detali. Z połączenia wosku oraz proszków color glow oraz shiny powder powstały mi piękne metaliczne woski, które warstwami nakładałam na pracę. Najciekawsze w użycaniu półproduktów jest to, że można je dowolnie mieszać i efekt za każdym razem jest zaskakujący. Zachęcam wszystkich do eksperymentowania.
Kreatywnego dnia,
Asia

Hey,
For today's inspiration I prepared a small, but very shiny composition. An alchemist's desk, which, besides the countdown clock, also has a skull that repels evil.
On the HDF banner I applied the pattern through the stencils and glued individual resin elements. I covered all composition using black gesso and after drying, I started extracting details. The combination of gloss “natural” wax and powders (color glow and shiny powder) gave me beautiful metallic waxes, which I applied one by one. The most interesting thing about using intermediates is that they can be mixed freely and the effect is surprising every time. I encourage everyone to experiment.








-material list 


No comments:

Post a Comment