Friday 28 September 2018

In red

Cześć wszystkim,

dziś mój dzień inspiracji. Zdecydowałem się na zrobienie layout'a ze sporym dodatkiem czerwonego koloru.

Hello everyone,

it's my inspiration day. I decided to make a layout with a lot a red color.


Papiery z kolekcji "Rose Fields" stworzyły dwuwarstwową bazę, na którą dodałem wzór z maski zrobiony czarnym gesso. Następnie dodałem nieco rozwodnionego czerwonego koloru z tuszu wodnego i jeszcze mokre plamy posypałem czerwonym rainbow color. Gdy wyschło zupełnie dodałem jeszcze raz tusz, ale tym razem bez wody.

I've made a two layer base with "Rose Fields" papers. With black gesso I added on base pattern from stencil. In next step I've made a red stain with ink and water. On wet ink I sprinkled a scarlet rainbow color. When was dry I added a ink again, but without water this time.











Użyłem: / I used:



Pozdrawiam,

Regards,

Dawid


2 comments:

  1. This is absolutely amazing! Black and red is a classic. Love it!

    ReplyDelete
  2. I agree with Marh; absolutely amazing!
    Love it!

    ReplyDelete