Tuesday 7 August 2018

A tag by Marta Debicka


Witajcie! 
Z pewnością widzieliście już nowe produkty. Wszystko jest tak inspirujące, że nie wiedziałam od czego zacząć, więc na rozgrzewkę wybrałam swoją ulubioną małą formę czyli tag. 

Hello!
I'm sure you have seen all of our new products. For me it was hard to choose where to start because everything is so inspiring so at first I made my favorite small form- a tag. 


Skupiłam się na stemplach i zrobiłam embossing. Niektóre ze swoich odbitek pokolorowałam akwarelkami. W tej kolekcji znajdziecie też dużo fajnych elementów do wycinania, które można warstwować. 
I focuses on stamps and made some embossing. Some of my prints are coloured with waterpaints. In this collection you can also find a lot of cut-out elements, so you can layered them. 





Użyłam / I used:

VersaMark - Dazzle Frost



No comments:

Post a Comment