Friday 1 June 2018

Zardzewiała kartka / A rusty card

Cześć,

na dziś przygotowałem kartkę z użyciem proszku do rdzewień. Chciałem zrobić kartkę, która będzie pasowała w sam raz dla faceta i mam nadzieję, że mi się udało.

Hi,

my today's inspiration is a rusty card. I've made this card with rusty bronze powder. I wanted to make a male card and I hope I've made it.


Bazę stanowi papier craftowy z wzorami z farb vivid vintage posypanymi proszkiem do rdzewień. Na tym stworzyłem kompozycję z kilku elementów.

The base is a craft paper with patterns from stencils and vivid vintage paints which I've sparkling with rusty powder. On that I've made a composition with few elements.



Po użyciu octu odczekałem noc i dodałem nieco koloru używając turkusowej farby metalicznej.

After using a vinegar I wait one night and I added a little bit of turquoise color with metallic paint.



Użyłem: / I used:



Uściski,

Hugs,


Dawid


No comments:

Post a Comment