Saturday 17 February 2018

Heart box

Cześć,

dziś pokażę Wam co zrobiłem ze starego pudełka po filiżance. Ma bardzo charakterystyczny kształt, więc oczywiście dobrałem odpowiednią kolorystykę.

Hi,

today I show you what I've made with old box by cup. It has a charakteristic shape, then I've chosen the right color.



Zacząłem od pokrycia całego pudełka białym gesso. Następnie ułożyłem na wieczku kompozycję z elementów metalowych oraz odcisków z foremek. Całość pokryłem podwójną warstwą białego gesso.

I started by covering the whole box with white gesso. In next step I created a composition with metal elements and shapes from mold. The whole composition I covered with white gesso twice.


Zdecydowałem się na różowy kolor. Użyłem więc trzech mgiełek w różnych odcieniach tego koloru. Na koniec dodałem też nieco różowego tuszu wodnego.

I decided on a pink color. I used then mists in three different shades of this color. I added a little bit pink water ink too.





Dla kontrastu dodałem czarny napis oraz kilka chlapnięć czarnym splashem.

I added for contrast a black word and few splashes of black splash ink.




Użyłem: / I used:




Pozdrawiam,


Regards,


Dawid




2 comments: