Tuesday 26 March 2019

Altered letter by Monika

Cześć, tutaj Monika. Na dzisiaj przygotowałam dla Was literę G jak Galaxia mój internetowy nick. Jest to stojąca, drewniana litera, która ozdobi mój twórczy kącik. 

Hi, Monika here. For today I have prepared for you the letter G as Galaxia my alias. It is a standing, wooden letter that will decorate my creative corner.


Zaczęłam od pomalowania jej podkładem czyli białym gesso. Następnie nałożyłam wzór z pasty strukturalnej przez maskę. Zabawa zaczęła gdy zaczęłam malować ją farbami akrylowymi - użyłam dwóch soczystych kolorów - Mermaid Tail i Alien Green. Na koniec efekt postarzenia uzyskałam przecierając papierem ściernym brzegi i wzór z szablonu.

I started by painting it with a primer - white gesso. Then I applied the pattern from the structural paste through the mask. I had so much fun painting it with acrylic paints - I used two juicy colors - Mermaid Tail and Alien Green. At the end, I received the aging effect by wiping the edges and pattern from the stencil with sandpaper.


Motyle wycięte z folii pomalowałam od spodu białym SPLASH! Na małych plasterkach drewna nakleiłam naklejki. 

Butterflies cut from the foil I painted on the underside with white SPLASH! I put stickers on small slices of wood.


Wykorzystałam: / I used:

Ściskam! / Hugs!

No comments:

Post a Comment