Thursday 13 December 2018

Kartka ze śnieżynką / A card with snowflake

Cześć,

Święta coraz bliżej, ale ciągle mamy czas by zrobić świąteczną kartkę. Postanowiłem zrobić dość prostą kartkę i pokazać Wam, że nie trzeba wiele by ucieszyć kogoś z rodziny lub przyjaciół.


Hi,

Christmas is getting closer, but we have still time to make christmas card. I decided to make simple card and show you how little you would have to bring joy to someone in your family or friend.


Wziąłem papiery z deskowymi motywami (kolekcja "Amour") oraz jeden z arkuszy z różowymi jagodami z kolekcji "On the Wall". Naniosłem na nie wzory z masek świątecznych i doszedłem do wniosku, że wyglądają one tak fajnie, że nie chcę ich zakrywać zbędnymi dodatkami.

I took the papers with wooden pattern ("Amour" collection) and one of the sheets of paper with pink berry from "On the Wall" collection. I added a patterns from christmas stencils and I came to the conclusion that they look so cool and I don't want to cover them with unnecessary additions.


Główną ozdobę kartki stanowią dwie tekturki oraz odrobina sizalu. Na niej dodałem napis wybrany z arkusza naklejek z napisami świątecznymi.

The main decoration are two chipboards and a little bit of sisal. On the snowflake I added a sentence from sheet of stickers with christmas sentences.



Użyłem: / I used:



Pozdrawiam,

Greetings,

Dawid



No comments:

Post a Comment