Wednesday 6 November 2013

Pierwsze kartki świąteczne - Christmas cards by Wikucha

Dzisiaj pierwsza prezentacja prac naszej Gościnnej Projektantki, zapraszam na inspirację Agnieszki - Wikuchy:) Agnieszka będzie nas inspirować przez 3 miesiące, a dziś przygotowała dla nas pierwsze kartki świąteczne z wykorzystaniem produktów 13 arts.

Today it's time to present you our Guest Designer Agnieszka - Wikucha. She is joining us for 3 months and she will show you a different side of our products - today Agnieszka shows her Christmas cards made with 13 arts products. 

Poznajmy Agnieszkę:
First - let's meet Agnieszka:




Witam wszystkich! Na początek chciałam napisać, iż niezmiernie się cieszę tym, że będę Was mogła inspirować przez najbliższe 3 miesiące na blogu 13 arts. 

Hmm, kim jestem? Mam na imię Agnieszka, jednak w internetowym świecie znacie mnie jako Wikuchę. Jestem żoną i matką. Jestem wesołą i żywiołową osobą z głowa pełną pomysłów. Swoją przygodę ze scrapbookingiem zaczęłam w maju 2011 roku. Lubię tworzyć w różnej formie, poznawać nowe techniki, style, rozwijać się. Bardzo lubię robić kartki, LO, scrapy na blejtramie. Kocham inspirować innych i dzielić się tym co potrafię. Jestem uzależniona od wszelkich mapek Uwielbiam przeszycia, pastelowe jak i żywe kolory. Lubię się czasem upaćkać farbą, mgiełką czy tuszem Moje scrapowe poczynania możecie obserwować na moim blogu Słodko – Papierowy Świat Wikuchy.
...

Hello everyone! At the beginning I would like to say, that I'm very happy I can inspire you for next three months on 13 arts' blog. 

Well, who am I? My name's Agnieszka, but in online world I'm better known as Wikucha. I'm a wife and a mum. I am a cheerful and lively person with a head full of ideas. My adventure with scrapbooking started in May 2011. I like creating in many different types of artworks and learning new techniques and styles. I love making cards and LOs (especially on canvas). I like to inspire other people and share my knowledge with them. I love stitching and using pastel or juicy colors. Sometimes I like to get dirty with paint or mists. If you want to see my artworks feel free to visit Slodko-Papierowy Swiat Wikuchy.

For my first inspiration for 13arts I prepared two Christmas cards in totally different styles. In the first picture the main decoration of the card is poinsettia  In the second one you can see houses covered with snow.
...









Product list:

7 comments: