Wednesday 17 July 2013

Z nogami w chmurach ;)

Witam Was serdecznie :) 
Na dzisiejszą inspirację przygotowałam LO z fotką z zeszłego roku . Mówią, że niektórzy chodzą z głową w chmurach, a ja jak zwykle przekornie chodzę z nogami w chmurach ;) 
Jestem specjalistką od magazynowania wszelkich ścinków papierów "bosięjeszczeprzyda" i tak sterta się powiększa, a ja zamiast je wykorzystywać to tnę kolejne papiery. 
Tym razem postanowiłam, że wykorzystam choćby kilka ścinków co tez uczyniłam . W jednej linii  przykleiłam ścinki, następnie pokryłam wszystko pastą strukturalną i sypnęłam tu i owdzie szklanymi mikrokulkami, jeszcze kilka psiknięć mgiełkami i można powiedzieć że LO gotowe . 





Materiały :
Papier  "Zimowe cegły" jako baza LO
"Naturalne piękno" - wycięte dmuchawce
"Gwiezdny pył" -kawałek  pod zdjęciem 

Pozdrawiam :)  

5 comments: