Monday 29 July 2013

Mediowe kartki

Witajcie kochani! 
Dziś chcę Was zachęcić do poeksperymentowania z tuszami i mgiełkami 13@rts.
Do stworzenia poniższych karteczek użyłam tych właśnie mediów oraz białego kartonu. Tusze rozcieńczyłam wodą dzięki czemu uzyskałam bardzo lekkie kolorki (niebieski i jasny różowy), mgiełek natomiast używałam bez rozcieńczania. Media nakładałam przez różne maski, dodatkowo użyłam stempli, szarego tuszu, cienkopisu i minimalnej ilości dodatków.
A oto efekt mojej bardzo radosnej zabawy:









Zachęcam Was do takich eksperymentów, efekt za każdym razem jest inny, oryginalny i niepowtarzalny, a dobra zabawa gwarantowana!
Pozdrawiam cieplutko :)

2 comments:

  1. Cudne kartencje :-) A ta ostatnia po prostu meeega :-) Pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
  2. Kartki zrobione - fantastycznie.Pozdrawiam serdecznie i życzę mi\lego popoludnia.Jola

    ReplyDelete