Friday 1 December 2017

Winter box and small canvas

Hello 13 arts friends. The weather outside is more and more cold, Christmas are just around the corner, so more of my projects now are shiny and Wintery.  Today I want to show you my winter box and a small canvas . For the box I used brand new collection Until Dawn, new star stencil, many adornments, tons of  glitters and SPLASH! glitter ink to make a nice winter scenery. 

Witajcie kochani za oknem  już coraz bardziej zimowo, Święta tuż tuż więc i prac w takim klimacie u mnie coraz więcej. Dziś chciałabym pokazać moje zimowe pudełko i małe płótno ze zdjęciem.
Pudełeczko okleiłam papierem z najnowszej kolekcji "Until Dawn", użyłam oczywiście nowej maski z gwiazdkami, a do tego mnóstwo dodatków stanowiących zimową scenkę oraz oczywiście brokatów i tuszów brokatowych SPLASH!







Jeśli macie ochotę wykonać podobne pudełeczko to zapraszam już za tydzień do Wrocławia, szczegółowe informacje znajdzie TUTAJ.  W weekend 9-10 grudnia zespół 13 arts ma dla Was bogatą ofertę warsztatową na świąteczne prezenty i dekoracje.

And here my tiny canvas - it's only 10x10 cm, but it's so cute (with the small me on the photo:P)
A to mój mały Świąteczny projekt na mini płótnie 10x10 cm (z młodsza wersją mnie;)





13 arts products I used:
The box:

Adornments:
Gałązki- branches

Canvas:

xoxo





1 comment: