Thursday 29 August 2013

Gościnna Projektantka - Guest Designer - Marta - Jamajka!

Witam Was ciepło i zapraszam na spotkanie ze znaną Wam przesympatyczną i zdolną polską projektantką, która zgodziła się zagościć u nas na koniec wakacji i pokazać jak użyła produkty 13 arts w swoich pracach. Poznajmy bliżej Martę i zobaczmy co dla nas przygotowała:

Hello and welcome to our next Guest Designer post. Please join us today and meet this fantastic, talented polish designer - Marta aka Jamajka. Let's meet her and look at her amazing  projects with 13 arts products:



JaMajka - sto pomysłów na minutę i dwieście sposobów na ich realizację. Kocham eksperymentować i odkrywać nowe drogi, nie umiem usiedzieć w miejscu. Tworzę na wiele różnych sposobów - tradycyjnie, bałaganiarsko, mediowo, zaskakująco dla samej siebie.


>>><<<

Marta przygotowała dla nas kilka fanatstycznych LO:
Marta has created few amazing layouts for us:

***
Spring is a woman

 ("Faces of Spring" papers & stickers, Ayeeda Modeling Paste, Ayeeda Mist Sky Blue)



***
SPLASH!

 ("Faces of Spring" paper, Ayeeda Modeling Paste, Ayeeda Gesso, Ayeeda Mist Chalk Turqoise Light)




***
Perfect Day

  ("Faces of Spring" papers, "All is Love" stickers, Ayeeda Mist Green and Turqoise)



***
"A day in a life"




Ja jestem zakochana w jej pracach, a Wy?
Don't you just love her work, as much as I do?

xoxo
Ayeeda



10 comments:

  1. Ja też :-) Fantastyczne scrapy! Uwielbiam! :-)

    ReplyDelete
  2. Wow jakie one fantastyczne. Przeogromnie mi się podobają

    ReplyDelete
  3. ja tam też :) piękne prace jak zawsze ;)

    ReplyDelete
  4. Dziękuję Wam bardzo :* to wiele dla mnie znaczy. Aido, dziękuję Ci bardzo za zaproszenie :)

    ReplyDelete
  5. WOW! ale mi się ten splash podoba!:))

    ReplyDelete
  6. Genialna kobieta z Ciebie JaMajko :D

    ReplyDelete
  7. Niezwykle fanastyczne projekty zrobiłaś. Każdy przyciąga uwagę.

    ReplyDelete