Monday 20 November 2017

Art journal - man's world

Cześć wszystkim,

gdy za oknem buro i ponuro, brakuje kolorów i słońca, to przychodzi moment gdy nic się nie chce i zaczyna brakować pomysłów. Na taką okazję dobrze mieć art journal. 

Ja wziąłem swój i usiadłem przy biurku. Zacząłem bez żadnego planu i pomysłu. I tak powstały te strony.

Hi everyone,

when outside is gloomy, world is without color and sun, it's moment when nothing is wanted and missing ideas. For that moment is good to have art journal.

I took mine and I sat down at my desk. I started without any plan and idea. So these pages were created.


Strony journal'a pokryłem clear gesso, nakleiłem na nie tagi. Tagi pokryłem białym gesso i pobieliłem nieco strony journala. Z maski dodałem wzór w kilku miejscach.

A journal pages I covered with clear gesso and I glue it a tags on one page. Tags I covered with white gesso and I whitewashed a little pages. I added a pattern from the stencil.



Wybrałem kolor brązowy w połączeniu z yellow amber. Polubiłem tusze wodne za to, że używając jednego medium można uzyskać kilka odcieni jednego koloru. Dodałem kilka ciemniejszych plam z mgiełki w kolorze ciemnego brązu.

I chosen a mix two colors: brown with yellow amber. I like a water inks for effect different shades one color from only one ink. I added few stains with chalk mist in dark brown color.





Produkty: / Supplies:


Uściski,

Hugs.

Dawid


1 comment:

  1. Fantastyczny. też uwielbiałam tworzyć je, ale bez tak dużej ilości mediów- nie zaprzyjaźniliśmy się... :p

    ReplyDelete