Wednesday 19 July 2017

Friends

Cześć,

nie mogłem oprzeć się najnowszej kolekcji "Vintage moments", więc postanowiłem coś z niej stworzyć. W tle użyłem tylko motywu z maski "Technical" stworzonego za pomocą trzech kolorów farb metalicznych. Uzupełniłem to naklejkami z białymi motylami.

Hi,

I can't resist the newest papers collection "Vintage moments", then I decided make something with this papers. On backround I used only pattern from "Technical" stencil, which I made using three colors metallic paints. I added white stickers with butterflies motive.


Kompozycję zrobiłem używając sizalu oraz elementów wyciętych z papierów z kolekcji. Dodałem tekturowy napis pomalowany białym splashem oraz kilka białych chlapnięć.

I've made composition with sisal and cutted elements from "Vintage moments" papers collection. I added chipboard word, which I covered white splash and few white splashes.





Materiały: / Supplies:



Pozdrawiam,

Regards,

Dawid


1 comment: