Monday 24 June 2013

Koronkowe tło

Follow my blog with Bloglovin
Witajcie! 
Dziś chcę Wam pokazać jak w łatwy i szybki sposób można uzyskać ciekawe tło do zrobienia niepowtarzalnych kartek. 
Potrzebne są:
baza na kartkę - ja użyłam białego kartonu 13@rts przyciętego do wymiaru kartki
mgiełki 13@rts - ulubione kolory
oraz kawałki koronek


Kawałków koronek używamy jak maski i spryskujemy mgiełkami, potem już tylko zostaje ozdobić kartki.
Ja zrobiłam to tak:




Do zrobienia kartek użyłam:
Mikrokulki szklane D2  - użyłam ich do ozdobienia środka kwiatka drugiej kartki

Miłego tygodnia :)

18 comments:

  1. Wspaniały pomysł, kiedy skończą się gotowe papiery z koronkowym drukiem. Pomysł zdecydowanie do wykorzystania. :)

    ReplyDelete
  2. Boskie! Normalnie muszę wypróbować:)

    ReplyDelete
  3. Ale ekstra! Akurat mam taka koronkę i od dawna nie miałam na nią pomysłu! :-)

    ReplyDelete
  4. Świetnie to wygląda,piękny daje efekt.

    ReplyDelete
  5. Świetny pomysł :-))) Tylko mgiełki muszę zakupić :-)))

    ReplyDelete
  6. Great technique and beautiful results.
    Alison x

    ReplyDelete
  7. świetnie to wygląda !! jestem pewna że odgapię )))) Ta ostatnie w moich ukochanych kolorkach )))

    ReplyDelete
  8. Świetny pomysł na kartki.

    ReplyDelete
  9. Wow! Muszę wykorzystać ten patent! Taki prosty, a jaki efekt! Super!
    Pozdrawiam

    ReplyDelete