Thursday, 15 November 2012

Kartki ślubne

Witajcie, dziś nadeszła moja kolej na inspirację:) 
Trochę nietypową, bo ostatnio dominują u mnie layouty. Ale dziś dla odmiany chciałam pokazać Wam kartki ślubne.

Pierwsza na bazie papieru z arkusza "Znalezione na niebie". Główną ozdobę stanowi ramka z tektury oraz kompozycja z różyczek, gałązek oraz odbitych i wyciętych stempli "Pawie pióro". Całość uzupełnia biały gołąbek oraz trochę brokatu, tuszu, gesso i liquid pearls. 





Materiały ze sklepu 13 arts:

...
Druga kartka to przy okazji inspiracja do naszego wyzwania "Mroźne kolory", o którym chciałam Wam przypomnieć:) 

Ta karteczka to jak kadr ze starego filmu dzięki wyciętemu stemplowi. A wokół pióra, kwiaty i perły:)





Materiały ze sklepu 13 arts:

No ale, żeby nie było tak grzecznie, na koniec, jeszcze coś pochlapanego:) 
Małe formy też uwielbiam, pokażę więc dwa małe tagi, które już pofrunęły do nowych właścicieli.
Proste, a sprawiają tyle radości:)



Papiery i materiały oczywiście głównie z 13 arts:)

Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za odwiedziny i komentarze:*



3 comments:

  1. Piękne! A ja postanowiłam zrobić z tych papierów ślubny komplet, wyszedł prosty i zupełnie niemediowy, ale boję się chlapać ...ślubnie. Jutro zamieszczę w 13 fans Clubie:-)

    ReplyDelete
  2. O to czekam z niecierpliwością:)

    ReplyDelete
  3. I'm so excited, I recognized this sweet little tag. Thank you very much for that wonderful surprise! Warm regards, Stephanie

    ReplyDelete